What am I supposed to do when the best part of me was always you?

hejhej:) matilda var här, hon fick kläder av mig trorhon blev nöjd heh. vi gick ut lite, men eftersom jag e sjuk måste jag ofc vara hemma. så jag stack hem. så nu sitter jag här har astråkigt. lyssnar ofc på tokio hotel like always. har kollar lite filmer på när folk piercar sig & jag blir så jevla avensjuk :( jag vill ha i underläppen men mamsen tror att det ska bli mega infekterat suck. jaja.
puss / ems

btw. skulle inte en perfekt död vara i toms armar? haha lol.


Kommentarer
Postat av: MARILENA

Snygg header :D cooool

2009-11-11 @ 16:08:41
URL: http://marilena.blogg.se/

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0