bara för att jag e tråkig



Blå slinga i snelugg. Tyck att jag e crazy, men jag tycker det e galet ballt, ganska så eget & ja, visar hur bra självförtroende man har som vågar sticka ut, jag tycker att det är grymt coolt. jag elskar det

Shock. För er som inte vet vad det är för något så är det en ascool affär typ vid drottning gatan, om man går mot tajmahal ni vet löshårs affären (hehe) jag älskar kläderna där asså, & allt. dom har hårfärg, skitcoola kläder & vantar och jag vet inte vad puss på shock

Jouline min bestis, vi har alltid så kul tillsammans. ofc att hon hamnar på den här listan, älskar dig

Tokio hotel är inte tokio hotel världens bästa band? asså jag har aldrig varit ett så stort fan, god. Tom är min absoluta favorit i bandet, hallå kolla vad snygg han är? piercing i underläppen skitsnyyyyggt & hela hans ansikte och ja. puss på han


Kommentarer
Postat av: jou

jaag vet jag e bäst för att jag får vara med i världens kändaste blogg. hihi. skoja . love uuuuuuu!

2009-11-17 @ 12:27:20
Postat av: Anonym

hahaaa i'm the one and only lixom ;o:D

2009-11-17 @ 15:59:41
Postat av: Anonym

/ emma

2009-11-17 @ 15:59:59

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0