Tisdag

bloggade inte igår, somnade klockan typ 6 haha. jag satte på datorn, så var den supermega seg så jag la mig i sängen så länge & skulle vänta, så blundade jag och somna frös helvete också, sen vaknade jag i natt typ, eller sent igår kväll så somnade jag igen & vakna på morgonen. fatta hur trött jag var utan att ens märka det? haha. så idag var jag jätte pigg, tills på träslöjden.. det är väldigt ansträngande att göra en skål :( haha. efter skolan gick jag hem till mamma, sen kom matilda dit så träffade vi jouline. sen åkte matilda hem, jag och jouline var i stan lite. haha, jouline tog tag i mig i ryggen från ingenstrans så ställde hon mig framför några killar & bah; hon vill ha erat nummer, oherregud haha sen gick vi & då tog jag henne framför en kille som spelade någon musik & skulle säga samma sak. så hör jag henne bakom bah; ursäka hon dära vågar inte säga själv men.. då han jag skrika och dra iväg henne, hahaaaaaaaaaa damp. mja, sen åkte vi hem på skilda vägar. & min blogg e tråkig. fixar & bloggar och det imorgon. då är de onsdag onsdag = två dagar till jul lov. yey, puss på er / E

Stor saknad <3


Kommentarer

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0