Shobaloba

har duschat precis. vad sur jag blir, det är nått fel på kranen hemma hos pappa, eller asså ena sekunden är det varmt andra är det kallt. åh, det e säkert för att vi bor i sundbyberg, haha. just nu har jag oerhört tråkigt :) tanken på att det imorgon är skola gör så att jag får ångest, men tack gode gud är det lucia tåg på matten, fast det hade inte gjort nått för jag har ewa marie. sen e det bara tisdag & onsdag, sen torsdagen städning, sen fredag lov. oherregud vad jag längtar. eftersom det är otroligt vanligt att man firar jul med familjen, & jag och jou tänkt köpa julklappar till varann, så tänkte vi fira jul tsm en dag med julklapparna vi köpt till varann, HAHA! det låter geek, i know men det är väl lite roligare än att typ bah; här ett paket så öppnar man det tackar & sen inge mer med det, eller att öppna det på julafton när man inte är med varann, så varför inte göra det roligt ?:) oherremingud vad jag pratar.
cya soon

seriöst snack om gammal bild moha


Kommentarer

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0