Min fredag

min lillebror har ätit upp min julkalender :( rip. just nu sitter jag & lyssnar på last kiss, så hemsk låt blöö men den är väldigt bra. idag på so provet så kunde jag allt & jag är överlycklig för det, efter provet träffade jag jouline i fridhems plan, så åkte vi till mig & sen till henne, där var hennes söta syster och hon kittlade mig så jag fick panik typ haha (jag får det när folk kittlar mig jag får typ superkrafter oxå) anyway, så åt vi dära och sånt, sen åkte vi hem till mig igen & fixade lite saker & då kom matilda också, sen gick vi ut och gjorde absolut ingenting & nu är jag hemma. tråkig fredag suck. intressanta saker jag skriver right? jaja, see you soon
/Emma M


Kommentarer

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0