JUL LOV

börjar detta inlägg med.. JUL LOV! jag & jou köpte julklappar till varann idag,matilda till sina päron med. så jag & joupou har firat våran egna jul hihi. av henne fick ja ett par vantar (visar snart) en rosa kajal:D & en bh. och hon av mig två sexmexia trosor & percing & kräm för att lien älskar det :) sen var vi ute ett tag, oherreminjösses vad kallt det e, åh :( vi ska färga håret snart & kolla film & så väntar jag på svar på mobilen^^ haha. anyway. köpte en plattång idag också, en sån jag hade förut innan den paja, elskling <3 men det kommer inte bli desamma utan den gamla :( haha rip. jouline & emma <3 katter(eller inte!) jaja. här får ni lite bilder.
puss på morgan
/emma M

seriösa & sexiga.

jag steker i solen

vantarna jag fick av jou som jag velat ha så lengeee. love hate.( man ser inte men på hate vanten så är det ett krossat hjärta)

stek

sen vart de lite sånthär, HAHAH


Kommentarer

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0