Hello

har ätit för en stund sen, min farbror kom förbi också så jag fick en 100 lapp till :) wie. jaha, vad ska man göra nu? det e oerhört tråkigt att fira jul hemma, jag saknar att fira jul hos farmor med typ släkten mycket roligare, det känns mer som jul än vad det gör att sitta hemma i sitt rum instängd & lyssnar på musik.

jag har läst lite utav twilight, ljudet av ditt hjärta som boken heter. imorgon kommer det vara tråkigt, eftersom alla affärer är stängda så kan man inte åka och köpa saker för pengarna man fått på jul rean :) sen efter nyår så piercar jag läppen, vilket är snart innan skolan börjar alltså, långt innan skolan börjar jag är häääppi.
har inte mycket mer & säga.. jo en sak!
hejdå ;) (haha)
/emma M

Kommentarer

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0