hej igen

duscha precis, jag har hjärnsläpp helt plöstligt stavas det duscha? anyway. snackar med korvisar på msn & lyssnar på tokio hotel. har brist på bilder förlåt :/ får ta nya sen. imorgon bor jag hos mamma, tack gode gud för det. matilda såg saw 6 idag haha, matilda jag vet att du bajsa på dig, skulle aldrig våga se den, eller jo om jag tvingade mig själv, men jag tror inte det skulle hända. nu är min farmor thailand & kommer hem i april eller mars eller vad de var, lyllo. gud vad jag byter samtalsämnen, förlåt för att min blogg e lite tråkig nu med gamla bilder. men ja.
puss / E


Kommentarer
Postat av: Gurra

Den e ju rolig =D!

2009-12-07 @ 16:06:51

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0