Godmorgon(?) hah!

godmorgon, eller inte. vakna typ halv ett eller nått, men säger godmorgon för det känns som klockan e typ 11 för ja sitter med pyjamas. idag ska jag typ träffa matilda & nina :) stek. vet inte vad vi ska göra, tar med kamera iaf.

sitter just nu & lyssnar på musik från min spel lista på spotify. just nu lyssnar jag på en låt från twilight, med alexandre desplat. så fin, har lagt ut den tidigare i bloggen. ska snart börja fixa mig & städa på mitt rum lite, suuuuck.
puss på dig

bild tagen igår. eller inte HAHH! naaaaaaaw vilka minisar vi va. puss på anna.
kommer ihåg vad jag tänkte & sa om den bilden
'' jag ser ju ut som en tjockis som kollar på film om hur man gör köttbullar''
tider <3

Kommentarer

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0