Bevis på att jag har så himla kul, en dag innan jul


att det är julafton imorgon mjo jag vet, har sakt att jag inte brytt mig speciellt mycket (haha) men så är det ju endå, men det e inte direkt så att man tackar nej till julafton eller hur? ;) inte till sommar heller .. buhu, iallafall julafton e cool så jag gillar den framförallt tomten ;) haha.

Spotify jag har länge haft det på min dator, men inte förns nu så använder jag det typ hela tiden. jag kom på att man kunde göra en egen spel lista, oja jag vet att jag är seg som inte kom på det så fort jag såg spotify för första gången. & jag är så stolt över den listan för det finns bara bra musik där, tokio hotel bland annat ;)

att mitt riktiga hår börjar växa det känns som om att mitt hår har vart i samma längd sen jag klippte det, vilket det typ har, för er som inte visste så har jag hår förlängning. men iallafall, och mitt hår har börjar växa nu & blivit längre, och de gör mig häppi.

Min nya plattång har kommit över den gamla. den nya (som är likadan) är ofc minst lika bra & snel, nästan lite snällare eftersom att den inte har en enda fläck påsig som den andra hade =) det kanske var tack vare mig dårå..





(det syns inte i bubblan haha men det står fuck u emma gillar inte mig)
Högtorget vet inte varför jag kom & tänka på det, men så fort man går där så står dom som jobbar & säljer jordgubbar och skriker & typ raggar :o haha, det hände mig jou & felicia i sommar en massor blöö på dom. fast en del av dom e ju snälla såklart :) eftersom att vi fick en varsinn jordgubbe, men ibland så är det bara irriterande att behöva höra dom stå där & skrika.

Darin haha, lite taskigt kanske att skriva om en person, men jag tror absolut inte han ser detta ;) men jag h-a-t-a-r darin, okej ogillar darin då. när jag var liten tyckte jag han var fett snygg, och det var lixom år 2004 & vem tyckte inte det då? sen så var jag en plutt då också. darin e geek

Att julmusten & påskmusten bara finns på påsken & julen tänk om man är jätte sugen på julmust, så är det sommar. jag är ju typ beroende av julmust nu :( ne nu ljög jag för så ofta dricker jag inte läsk över huvudtaget, men jag tycker absolut att det borde finnas varige månad, varige dag, varige timme varige år & förevigt.

Min ensamma humor just nu jag sitter här helt ensam, med hur mycket att prata om som helst. men det är inte speciellt kul att skratta för sig själv, right? typiskt såna här dagar när man sitter själv & har lust att skratta tills man dör då e man själv helt enkelt. perfaa.


Kommentarer

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0