Mina svar!

läste förut om din första kärlek det var en bra
text tycker jag och du verkar vara en stark person så hur gjorde du för att kmma över honom? :) puss
svar: haloj! tack så mycket, med massa råd av min mor så låg jag i sängen, så länge jag kände för det och grät, grät så fort jag kände för de även om jag råkade vara i skolan, jag förträngde inte sorgen direkt. men sen lät jag ju honom göra massa skit mot mig, vilket inte var bra. men jag gjorde helt enkelt ingenting, men ett tips är att försöka lura delen av sin hjärna som säger ''ooooh han e så snäll han kanske kommer tillbaka'' med att tänka ''vilken fitta'' så man får andra åsikter om honom. visst jag e inte en sån som snackar skit och tycker illa om folk helt ärligt, men de kan vara bra i såna här situationer.

vad hände med eddd?
Svar: haha lite konsigt att den här frågan kom upp efterson det var typ 1 år sen. men inga känslor kvar.

visst är mia ekström jävligt cool?
Svar: klart!;)

har du hår på benen?

Svar: haha inte just nu nej!;D

hahahah, gud vad coool jag är! blir ju cool skit många gånger,

Svar: eh okej:D

vet dina päron at du röker? du verkar få göra mycket för dina föräldrar åka till spanien och sånt själv :p
Svar: tjabatjena. yes, mina föräldrar vet att jag röker. om du påstår att jag har ''lösa tyglar'' eller hur man säger så har du fel för de har jag knappast, men jag får göra rätt mycket, fick åka till spanien själv för min mamma litar väl antagligen på mig.

hur blev du och emelie ihop eftersom ni var kompisar förut:p
fattar inte hehehe

Svar: haha, oj. de skulle bli för långt om jag skulle skriva ner här. de räcker väl med & säga att de bara blev så;D

vem e den senaste killen du var tillsammans eller kär i eftersom du är bi?
Svar: en kille från mitt landställe.


Kommentarer
Postat av: Ylva Petersson

Hej hej vad kul din blogg verkar. lär med all säkerhet läsa dina poster lite mer. =P Hoppas du har en bra vardag :p

2011-07-01 @ 15:25:07
URL: http://jade.se/reseerbjudanden

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0