losing you is like somebody just turned all the lights off

kollade igenom gamla webb cam bilder. här har ni några från de första dagarna utan emelie & kerstin. en förstörd emma.. haha

skulle på konsär för o pigga upp mig. var glad i typ en halvtimma. sen gick jag hem och grät. haha naw



satt & väntade på att emelie skulle logga in i msn för vi skulle chatta haha. tro mig jag levde som i en bubbla.......




två dagar efter som flyttat tror jag.. snacka om deppmode jag har deras adept t-shirt på mig & emelies kofta hahahhaa



de här var några dagar innan de flyttade. jag satt och grät och de slutade med att jag rökte i mitt rum (wtf) och mamma kom in och såg och fick adhd och sa ''fan va äcklig du är'' haha och då börja jag gråta ännu mer och då var hon inte arg längre hehe!






Kommentarer
Postat av: maria nilsson

Söta Emma, det har du alltid varit :) !

2011-07-08 @ 05:37:56
URL: http://marianilsson.myshowroom.se

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0