but I must be talkin' to the wall though, I don't see nobody else

Har nydligen ätit middag med familjen. och nu sitter jag här med ögonen på den sista ciggen som ligger här brevid mig, jag vill bara spola tillbaka i tiden när jag rökt upp en cigg och är röksugen. sånt är livet.

jag skulle så hemskt gärna vilja ha en fredag nu, så jag slapp den där hemska bilden på morgonen, och de hemska so lektionerna och de hemska kemi lektionerna med mattias. men nej tyvär så råkar det vara onsdag idag, vilket innerbär att imorgon har jag en hemsk bild lektion på morgonen, en massa no & so (tror jag) och en teknik lektion med mohammad.

men jag klarar mig nog. jag är faktiskt skyldig er en ursäkt till att jag inte bloggar på morgonen. men så här ligger det till. jag heter emma & är en otroligt morgontrött människa, som ställer klockan två timmar innan jag börjar varge kväll & tror att det kommer gå jättebra att gå upp ur sängen om jag bara bestämmer mig för det. men nej.. sen ligger jag där på morgonen & tänker för mig själv '' en halvtimma till bara '' så ställer jag om klockan, efter en halvtimma blir det en halvtimma till. sen så slänger jag mig upp ur sängen & får stressa som in i bängan.

jag får skärpa mig antagligen.

right know!

Kommentarer

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0