upptagen



förlåt för 0 blogg. har vart upptagen med annat, som tillexempel PRIDE! pride har ju börjat den här veckan, älskar att vara där de e bäst. sov hos finfina emeli för någon dag sen också. emeli du fattar vad jag menar med ''sätt på musiken igen'' haha. sen igår sov mia hos mig och sen stack vi till pride. träffade min älskling ahlem också, wieho. hon har ju vart i marocko (stavning?) i typ två veckor så de var trevlans att träffa henne, hon hade piercat läppen & gjort flätor iår igen wieho.




Kommentarer
Postat av: Emeli

Hahahaha jag ba "det kommer några" du ba "sätt på musiken igen" hahahhaha!

Love u <3

2011-08-05 @ 15:44:02
URL: http://emeliinilsson.blogg.se/

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0