kommit hem från mia

heelloooo. var ju med mia, men hon skulle på träning nuuu. vi hade asa kul jag töjde öra!:D eller mia gjorde det på mig :) vi gled runt & stan och såg sexiga killar på donken och var uppe vid den där hissen i slussen (namn?) och tog lite koooort. sen gick vi runt i kungsträdgården & tog kort så kom det en tjej och bah; jag kan ta på er haha. sen försökte vi prata med vakterna som står vid det gamla slottet ni vet, dom får ju typ inte prata haha! har iallafall haft mega kul med min cooling. vi ska kanske på 30 seconds to mars tillsammans! yey.

senare idag ska jag träffa matilda, vet inte vad vi gör men nåt kul. hare bra så länge ska ta bild på min töjning btw! :) ska nog göra mer senare, vill ha så stort som mia har för det jag har nu är mini. HAHA jag vet inte hur många mm jag har ens huh jaja. puss så länge

miaaa reee:D

donken bre vi såg snygga grabbar haha :D

jag ser skitkonstig ut. mia & jaaag

HAH finjag var. bre

elskling <3

muppjavet. puss på miaaa

ja bah ey bre fota mig

mia <3

stek hahaha

vet inte varför jag fotade vattnet, det såg lebbigt ut

HAHA

loveu mia alltid<3

Kommentarer
Postat av: jou

va söta:D fina bilder oså <3

2010-03-06 @ 00:05:18
Postat av: emma

tack <3

2010-03-06 @ 16:32:28
URL: http://turs.blogg.se/

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0