Åsikt


(Osäker på stavningen) iallafall. har tänkt på det länge nu, alla har rätt till åsikter men dom som säger att det är äckligt att vara homo eller bi, förlåt men dom verkar ju inte ha fattat. att vara bi eller homo, det är ingenting man väljer att vara, samma sak som att man kan ju inte välja om man vill vara kär i någon eller inte? jag tex är ju straight & jag kan inte bli kär i tjejer, och jag skulle själv inte kunna tänka mig att vara tillsammans med en tjej eftersom att jag inte är bisexuell eller något, men dom som är homos eller bi tycker inte jag e konstiga på nått sett? och jag skulle fan vara jävligt stolt om jag vore bisexuell, och jag skulle stå för det som fan & nästan skryta för det är inte nått fel alls. vi alla är människor, och det är själva människan som person man blir kär i. nu förtiden finns det ju mer bisexuella & homos mer en straighta verkar det som. bara för att en kille & tjej kan ha sex hur lätt som helst & typ skaffa barn har någon idiot kommit på att det är onormalt att vara tillsammans med någon av samma kön.

en del killar tex, säger att det är okej med tjejer som strular eller nått, men att det är äckligt med två killar som har sex i rumpan .. herregud dom kränker ju sin egna kön? haha. varför skulle en straight tjej vilja ha sex med en kille mer vad en homo kille vill? måste nog sluta nu innan jag skriver för mycket, fattar inte vad som händer med världen asså, folk som går & säger att det är äckligt att vara tillsammans eller ha sex eller nått liknande med en av samma kön, kan från & med nu isåfall säga att hela jävla kärleken är äcklig eftersom att homosexuallitet är kärlek det med, håll med mig eller inte men jag e iallafall trött på dom som pratar som att det på nått sett skulle vara onormalt att tycka om någon av samma kön.

Kommentarer

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0