tv suger

nej jag ångrade mig så fort jag satte på tvn. det finns ingenting att se? & jag är inte direkt en tv tittare om man säger så, haha jag kollar aldrig på tv. så jag gick till köket & drack mjölk hehe. mitt rum e lika kallt som typ en isbjörns näsborre, nej men det är kallt som satan i gatan. jag skulle sätta på mig en tjocktröja nyss, så försökte jag göra det snabbt eftersom jag frös, så satte jag den åt fel håll så luvan kom på mitt ansikte blev ganska så förvånad. jag är trött som helvete men ska vänta tills bejbii smsar mig så ska jag lägga mig. imorgon är det onsdag, det innerbär en skoldag från 8 till halv fyra, sen på torsdag är det idrottsdag som dom säger. men jag kan inte kalla det idrottsdag hallå jag sara & felicia ska ha drama lixom? HAH! ja men iallafall, så ska vi ha drama på torsdag, & sen är det fredag och fredag är en lungn dag & helg också. i can't wait.

Kommentarer

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0