back

hej förlåt för dålig uppdatering. men vill ni veta nått fantastiskt? JAG HAR HITTAT MINA SLADDAR TILL KAMERAN NU! så allt e på plats, har laddat upp lite bilder från idag oxå, juste vet ni? jag blev helt crazy, jag klippte lugg på mig sj för jag ville se hur det såg ut(?)^^ sen när jag var klar, kom jag på ohjuste de går inte att få tbaka det gammla haha. ops, jaja :(
i helgen har jag gjort mycke, sov hos matilda i fredags, sen i lördags sov jouline hos mig. har gjort en massa. föresten så har jag alltid hatat tokio hotel, men nu är jag helt kär i dom, så jevla bra. lägger upp en låt sen, vet den låter dålig i början men man måste lyssna hela ;)

ehm emmsan lugg ;S

såg nu att jag lagt ut fel video cepehih. rätt nu!


Kommentarer
Postat av: jouline

äääääääääääääääääääääääääääääääälskaar dig , you're amazing ( stavning ) ^^

2009-11-09 @ 13:41:42
Postat av: emma

loooooooooveuto<33

2009-11-09 @ 21:30:03

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0