Julalfton

hej på er & god jul igen. min har inte vart så himla fet ännu, nejmen haha jag har öppnat några paket bara. jag fick ett armband oxå där det stog lev din dröm från min moster, gud vad glad jag bled för det, skitfint mamma fick också ett har på mig det nu ;) vi ska öppna resten av paketen senare, har fixat mig lite för att var hemma (haha) jag får flashbacks från förra året nu. kommer ihåg att jag & anna smsade och hon hade fått en plattång. sen väntade jag på henne i sumpan, så kom fia och hon hade fått svart hårförlängning, sen kom anna med plattat hår ;) haha. sen en annan gång på jul lovet som jag också kom och tänka på var när jag åkte till rådhuset & träffa anna matilda och nina tror jag de var. och alla höll på med mitt hår för dom tyckte det var fint hah. det var ett år sen nu ju, saknar =( buhu. anyway, dricker jul must just nu & lyssnar på en låt jag verkligen blivit kär i från twilight (ska lägga ut när jag skrivit klart detta inlägg) 

  Här e muppbilder från hur jag ser ut idag. inte så överdrivna kläder & mycket
smink ;) (kvaliten på bilderna s-u-g-e-r) -.-

armbandet, lev din dröm =)

ser tråkig ut idag ;p

häy

smiiiile. lite smink ;/ hah.


Kommentarer
Postat av: anna

gud så söt du e :O

haha, fin blogg btw :)

2009-12-30 @ 18:10:53
URL: http://annahoas.blogg.se/
Postat av: Gurra

Håller me anna;D

2009-12-31 @ 17:08:36

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0