Anna

minnen <3 fick lust at skriva mer. gamla låtar får en tänka på gamla tider. det här var en typiskt ''sova hos anna'' kväll, endast var vi hemma hos dig innan & åt och drack pepsi, sen fixade vi oss. du hade ditt bruna hår, lugg ugs & din fjällräven, jag hade mitt svarta hår mina svarta skor å goose jacka (stavning(?). när vi stog i hallen för att gå tjatade susanne om vilken tid vi skulle vara hemma, du försökte alltid få oss att få vara hemma 5 minuter senare, först blev det ett nej sen blev det ja. sen gick vi ut ur din port träffade massa andra på ungdomsgården, vi satt alltid vid kyrkan & frös helvete, men det var så jävla kul endå. kommer ihåg när jag skulle gå ner där så ramla jag minst tre gånger på samma minut haha. efter vi vart ute så kom vi hem, och då stog det typ chocklad pepsi och hjärt chips på ditt rum tjockisar vi va, vi satt alltid vid din data var inne på pea, & tog massa särbilder med din kamera, jag luktade alltid på din parfym, den lukta ju så gott. sen nån gång så gick vi och la oss i din säng haha, saknar din lilla säng :( vi typ bråka om täcket och om vem som skulle ha störst plats typ haha. sen på morgonen så gick vi alltid upp och drack pepsin som vi drack dagen innan fast det fanns typ ingen kolsyra kvar ur den. du hade alltid lite mascara på dig bara, jag hade typ bombat då haha så jag fick panik med att det knapt var nått kvar i alla dina 100 mascaror så jag prövade typ varenda en. sen ringde jag alltid mamma i hopp om att få sova hos dig en natt till, och jag fick oftast göra det. kommer ihåg, dagen efter julafton, du hade precis fått din plattång den var så bra, vi var i tc jag kommer ihåg hur kul det var då, sen sov jag hos dig. dom tiderna var så roliga :(


Kommentarer
Postat av: Anna.G aka Hesten

aaaw emma :'/

2009-12-06 @ 22:51:45
Postat av: Anna.G aka Hesten

saknar dig fett mycket emma :(

2009-12-06 @ 23:46:58
URL: http://shorteeej.blogg.se/
Postat av: emma

miss uuu to anna :(:(:(:(<3

2009-12-07 @ 08:44:36
URL: http://turs.blogg.se/

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0