kolla vad tråkigt jag har

bland de töntigaste jag vet haha men jag saknar emelie & har tråkigt så varsegod, en relationslista

1. Vad heter han/hon? emelie
2. Hur gammal är han/hon? snart 16!
3. När träffades ni sist? lite mer än en månad sen:(
4. Är han/hon snygg? jajamen!
5. Brukar han/hon färga håret? nej, hon klagar på att jag gör de hela tiden hah!
6. Vilka färger har han/hon haft? typ, blond & brunt? haha:p
7. Vad har han/hon för parfym? ingen tror jag, eller jo hon hade en nu när jag träffa hon men minns inte vad den heter.
8. Är han/hon galen? jajamen!
9. Vad är erat första minne? kommer inte ihåg vilket som var de första;)
10. Har ni många minnen ihop? haha jaa!
11. Vart bor han/hon? spanien(...)
12. Har ni varit utomlands tillsammans? ja hon bor ju utomlands & jag var där:)
13. Är du avundsjuk på honom/henne? nej:D haha<3
14. Vad heter hans/hons syskon? kerstin, johan sen minns jag inte namnet på dom andra för har bara träffat ena en gång haha!
15. När träffades ni första gången? ett år sen
16. Hur träffades ni? typ.. med mia? sen så hade jag chattat med henne innan.
17. Vad går han/hon i för sporter? ingen!;D
18. Vad kan han/hon göra på helgerna? hänga med sina spanska vänner ;D
19. Vad brukar han/hon göra efter skolan? jag vet inte vi brukar inte snacka så mkt om fritiden haha;D
20. Har ni haft sex? haaaaha
21. Har ni pussats? japp!
22. Brukar ni säga att ni älskar varandra? ja:)
23. Har han/hon fräknar? haha ja lite!
24. Har ni kollat på film någon gång? ooja!
25. Har ni bråkat någon gång? mest tjaffsat irl & så har de slutat med slagsmål! hahah
27. Har ni skrattat tills ni gråtit? inte gråtit brukar inte gråta när jag skrattar men haha vi har skrattat så vi fått ont i magen iaf haha!
28. Har du sett han/hon gråta? ja!
29. Vad gjorde du då? pussade henne säkert!
30. Har du sett han/hon vara riktigt ja hon var så arg på mig en gång för en grej så hon smällde igen dörren & gick hahaha puss!
31. Har han/hon sett dig gråta? oja!
32. Vad gjorde han/hon då? hah hon brukar pussa mig och ta bort mina tårar hah!
33. Vad ska ni göra i sommar? allt!
34. Har han/hon svikit dig någon gång? nej!
35. Har ni pratat i telefon någon gång? japp!
36. Vad skulle du göra om hon dog? :(
37. Kommer ni vara kompisar om 10 år? om hon inte e min fru! hah skoja :)
38. Vad är ett utav de bästa av erat förhållande? vi är ganska lika, tycker likadant om de mesta & vi har väldigt kul ihop hah!
39. Vad skulle du vilja att han/hon ändrade på? inget, eller jo sin bostad!
40. Skulle du ge honom/henne pengar om du vann 1 miljon? japp!
41. Hur ser hans/hons klädstil ut? jadu haha!


Kommentarer

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0