Svar på tal!

hej :D jag har en fråga. när du kom ut eller hur man ska säga xp vad fick du för kommentarer? var de posetivs eller negativt? kyssss!

Svar: tjabatjena! varför anonym? haha. men hej! de var både och, men MEST posetivt kan jag lova för jag har de bästa vännerna i världen. men de var två pers som tog de negativt. den ena brydde jag mig inte om (kommer till det) men den andra blev jag ledsen utav.
en av mina föredetta närmaste killkompisar som de blev lite knasigt med skrev tom på min fb att han var besviken på mig, och han har knapt pratat med mig sen dess. de sårade mig, men sen en gång kommer jag ihåg att jag sa till honom ''okej, jag behöver väl ingen vän som dig då'' haha & de är ju sant.
sen var de någon konstig tjej som var typ stalker efter mig.... haha, nej men hon skrev 24/7 och så fort hon hade sett mig så skrev hon att jag var fin den dagen osvosv.. sen frågade hon '' är de skämt eller? '' då sa jag nej. och sen dess har hon inte sagt ett piss!:D men de gör ju inte mig någonting direkt eftersom jag inte ens kände henne.


Kommentarer

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0