i can guarantee, no one will ever try this hard for you as me

har inte bloggat för att jag hade typ tappat bort min kamera, eller har letat efter den sen samma dag som jag skrev det senaste inlägget.. och nu hittade jag den, på en väldigt skum plats.

är hemma från skolan, skit trött efter min komplitering på idrotten. när jag kom hem slet jag av mig kläderna haha och satte på min kerstins tröja och drack cola! fattar inte hur jag kan bli så trött.. ska sova snart tills mamma kommer hem hehe ni anar inte jag e typ så trött som man är på kvällen om inte värre. men först ska jag blogga lite!

som ni ser död jag är död!

Kommentarer

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0