jag ångrar inte en enda dag

här har ni några av de 108 bilderna vi tog.

första dagen. ahlem o johanna gömde sig i mitt rum som överaskning när jag hade hämtat dom.
kerstin & jag

emelie & jag

haha min souli

wilker♥ deras spanska kompis som också bodde hos mig

johanna jag wilker & ahlem♥

haha wilker och min brors marsvin :)



Andra dagen så grillade vi hemma hos johanna
victoria maria emelie kerstin wilker & hanna

emelie jag & kerstin

jag & kerstin

wilker & jag♥

jag & emelie ♥

jag kerstin & hanna

kerstin

jag & emelie♥

jag älskar dig







vi gick ut på grodjakt haha



måste bara... HAHAHAHHAHA



vi var i usvik en kväll

wilker gav mig ett av sina arband som minne, saknar han haha ♥



vi festade hos mig hehe
wilker myyy friiieend and me ♥

(har tusen såna här bilder, jag o wilker bestämde oss för o ta kort på varje glas vi tog sönder)



jag & mattis hhihi

fest hos lucas en dag.
jag & wilker ♥

random jag o wilker



jag emelie & mikka gick hem.
jag och emelie

hahahahahha duuuuu ooo jaaa

ful bild menmen

sen så varde dags o säga hejdåå igen.............




har tusen bilder till men de e för de mesta pussbilder hahaha och sen privata bilder!

Kommentarer

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0