Paranormal activity 2

Har någon av er sett paranormal activity 2? jag och mia såg den för några veckor sen. jag blev besviken som fan kan jag säga haha! helt ärligt så var den bara bra i slutet.

när vi såg den första filmen så satt jag och höll i ahlems hår för att jag vart så ''spänd'' men den här filmen, gud den var inte läskig överhuvudtaget. den var bara spännande den sista kvarten, och hade ett väldigt bra slut. men annars så var det knapt någonting som hände i filmen. det enda som hände på nätterna var typ att de rörde sig lite i poolen.

när mamman i filmen blir dragen ner för trappan så trodde jag att jag skulle dö av skratt, hon skrek knapt någonting. as dåligt skådespel. 1:an var tusen gånger bättre!

Kommentarer

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0