Bilder ni inte sett.

Bara för att jag tänker tillbaka i tiden här har ni bilder ni inte sett från roliga dagar ur emelies och kerstins kamera. var berädda på att en del bilder är hemska.

Kerstin dagen vi blev utslängda från cafét. hah fan vad kul vi hade det sen, & den dagen var jag så kissnödig som jag bara vart en gång tidigare i mitt liv (haha)

Jag på norsborg tåget, den dagen satt jag, matilda, mia, kerstin, ahlem & emelie i kerstin och emelies källare och skratta & skrek så mycket att jag vart hes i flera dagar efter det.

Haha emelie samma dag som bilden på kerstin

Halloween haha!




Jag och ahlem samma dag som bilderna på kerstin och emelie. fräsha vi är.

Jag hemma hos emelie och kerstin i kerstins rum någongång av alla gånger. haha

Två bilder från när vi åkte båt hah.

den här bilden har ni säkert sett.

Kommentarer

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0