Sluta aldrig röka mig älskling tugga inga nikotintuggumin och använd inga plåster.

Idag träffade jag en mia som piercat medusa. vi drog förbi stan och köpte ciggaretter åt henne, efter det sprang hon mot fruängen tåget & jag mot akalla tåget. jag gick hem till pappa för att få hjälp med so:n eftersom att han är lärare på en skola i lidingö, det gick väl sådär eftersom jag har dåligt tålamod när det gäller plugg..

just nu chattar jag med emelie på msn, det gör mig mycketmycket glad. hon har fått presenten jag skickade till henne också, och jag verkligen hatar & ge paket till folk, framförallt till ''kärlekar'' haha när jag var tsm med edd och hon fyllde år så satt jag och förklarade mig i typ tre minuter för att jag skämdes så mycket över min present.




ni älskar mitt peddo smile!

Kommentarer
Postat av: Jesperemine

It is healthy, I shall come on your site more often, thank.

2011-06-13 @ 13:24:13
URL: http://jesperemine.blognext.com
Postat av: Jesperemine

It is healthy, I shall come on your site more often, thank.

2011-06-13 @ 13:24:20
URL: http://jesperemine.blognext.com

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0