Min första stora fylla..

har kollat igenom lite gamla bilder på min dator och hittade bilder från min första fylla. (förlåt mamma om jag skriver om detta men det är lite kul hehe..) jag gick i 6:an, jag anna jouline devrim och ogge åkte hem till jouline där vi skulle dricka, vi hade fixat två stycken smuggel vodkor av någon, inte kommer jag ihåg vem. jag var så glad för att min första kärlek som jag fortfarande var så kär i skulle komma dit & då kanske jag hade en chans tänkte jag. men så blev det inte kan jag lova haha.. ska berätta av det jag KOMMER IHÅG av denna kväll

vi skulle vara packade hela natten hade vi planerat. vi blandade vodka med multivitaminjuice (något jag inte rekomenderar för de var något vi tvingade oss i) och jag drack som en idiot glas efter glas. kommer ihåg att jouline kom äcklad och sa ''jag klunkade upp allting'' anna låste in mig och jouline i joulines rum för att vi var så högljudda, jouline ramlade ner i badkaret och drapperiet ramlade över henne, jag var olycklig på den tiden och allt vart så kul när man var full tyckte jag, för jag skrattade som aldrig förr när det där hände. efter ett tag så kom fyra andra till bergshamra där jouline bodde (oinbjudna) en av dom ville typ slå mig för att vi var ovänner. anledningen till att vi var ovänner var för att jag vart så besviken på att hon gått och blivit kär i personen jag var så kär i. kommer ihåg att jag var så packad att jag kunde slänga ut mig vad som helst åt henne (vilket jag inte vågar i vanliga fall.. haha) hon kände mig rätt väl, så hon visste nog att jag inte skulle våga säga så egentligen så hon försökte få mig nykter genom att typ hälla en massa vatten på mig, hon drog in mig i toan. jag satt på toalett locket, hon tvättade av all mascara som jouline smetat runt i mitt ansikte. och det jag sa till henne vad ''du har förstört mitt liv'' glömmer aldrig hennes min, hon stirrade på mig i en halvminut sen puttade hon iväg mig och sprang ut från toaletten, en annan tjej som kom dit oinbjuden slängde in mig i joulines rum och hotades i mängder haha.

dom som kom dit senare alltså oinbjudna, ringde till polisen och sa att de var ''fest'' bara för att göra oss busted. de var då allting förstördes, jag drack bara mer och mer och alla blev sura på att jag var så jävla jobbig. kommer ihåg att devrim drog i mina ben och jag bara skrek en massa konstigt fyllesnack. personen jag var så kär i var påväg dit. det plingade på dörren och det var polisen, alla vart skiträdda & vi planerade att gömma oss (inte vet jag varför eftersom dom skulle nog inte bryta sig in men vi var packade och dumma i huvudet) och jag var så full att jag ''gömde'' mig MITT på sängen. de är de enda jag kommer ihåg, en blick att jag låg på sängen & en jävla massa tjat om att polisen var utanför. ogge hoppade ut från balkongen, och tydligen ska jag också tänkt hoppa men jouline sagt ''nej emma vi ska gå den normala vägen'' dagen efter de här märkte vi att jouline gömt utblandningen, strumpor, mina skor & tuggumin under sängen, men inte själva vodkan..

polisen gick till joulines bak gård, då passade vi på att kuta därifrån, jag hade inte några skor på mig, mitt i vintern så sprang jag runt med strumpor i snön (snarare ramlade runt eftersom jag inte kunde stå) minns att anna puttade upp mig på en kulle och skrek ''SPY'' jag spydde, hon log åt mig kommer jag ihåg. vi skulle träffa personen jag var kär i nu, och jag var så full att jag inte kunde stå. jag kommer inte ens ihåg att jag såg honom den kvällen, bara att han tydligen var där, och att jag försökte stå normalt för att inte skämma ut mig själv inför honom. men tydligen så gav anna mig en käftsmäll och jag ramlade ner på marken och låg där (de kommer jag absolut inte ihåg) min näsa gjorde ont dagen efter pga alla smällar jag fick i ansiktet. kvällen slutade kanske klockan 11 (!!!) hemma hos jouline, vilket inte var planerat. och då var det bara jag anna & jouline där, aspackade. alla hade åkt till sumpan och druckit med dom som kom dit och bråkade med oss, tom personen jag var kär i var med dom istället. jag satt och grät och skrek, det gjorde anna också eftersom att hennes kväll också var förstörd eftersom den hon gillade heller inte var där. jag satt och skrek ''allt är mitt fel'' jag grät som en bebis igen.

alltså, kvällen som skulle bli ''så lyckad'' blev helt förstörd. faaaaaaaaaaail fjortisfylla alltså. i efterhand så visade anna & jouline en del ställen i bergshamra som vi var på den kvällen, som jag inte alls känner igen.. haha

anna med vodka i påsen.. haha

tre bilder jag hittade dagen efter som jag ABSOLUT INTE minns!







Kommentarer

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0