Köldallergi

LÄS DET HÄR. som jag har berättat förr kanske, om jag badar utomhus i blåsigt väder, eller blir kall på tex halsen, eller kinder eller ibland ben & figrar så svullnar min hud typ upp, hah eller alltså.. de blir typ ''bubblor'' eller hur man ska säga, precis som i denna artikel. de svider & kliar asmycket & jag tycker att det är asjobbigt och skitpinsamt & jag kommer alltid med bortförklaringar till varför jag inte vill bada på sommrarna.

nu läste jag i paows blogg om hennes hudsjukdom, och sökte runt lite på vad det är för något jag är med om på vintrarna och en del gånger på sommaren. & så hitta jag de här. tydligen är de ovanligt, jag är kändis!


Kommentarer

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0