Fortsätt när de lynchat sista hoppet Fortsätt när allt du levt för räknats ut som ett skämt Där under träden, bakom stängslet Finns en stig för dig, fortsätt

Hejhej. drog till staden med vanessa efter en jobbig och tråkig dag i skolan. hon skulle kolla skor, men hittade ingenting så det blev glass istället. nu sitter jag här vid datorn & låtsas som om jag inte behöver plugga. jag hatar att alla skriver överallt om sina nationella prov när ingen bryr sig eftersom alla känner likadant.

ett hemkunskapsarbete som jag vill slå ner.

jessica & betty.

en oseriös bild vid tråkigt tillfälle i ett omklädningrum på hm med en vanessa som egentligen stod i bh i bakrunden.

Kommentarer

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0