din kyss får hela tiden och stanna.

Hejhej. jag hann inte blogga imorse, vaknade sent & fick brottom till skärholmen för att träffa jordens finaste ahlem. jag köpte en present till emelie eftersom hon köpt till mig gulligt gulligt. sen drog vi till stan, hämtade med oss folk tillbaka till skärholmen igen för att ahlem skulle uppträda i dans. och jag vart så rörd att jag var nära på att gråta, haha jag är väldigt känslig & blir aslätt rörd, gråter åt allt. men trust me, jag vet INGEN som är så duktig på att dansa som ahlem. synd att jag glömde kameran hemma

sen drog vi tillbaka till stan igen & umgicks med folket där. camillo min älskling var där haha! nu är jag iallafall hemma, eftersom att folk drog från stan gjorde jag och ahlem det också.
btw, ska visa en video sen som är på en killkompis.. ni ska se vad han gör, fyfan..

idag, inte särskilt fixad!






Kommentarer

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0