Dag 7 – Typ av killar jag faller för.

Jag har i mitt liv vart kär i två killar, kanske vart intresserad litegrann av en till men nej, skitsamma. två killar har jag vart kär i

jag vet inte vad jag har sett hos dom, framförallt inte i min första kärlek. han hade alltid ett par blåa jeans en kofta & keps och världens finaste skratt(tyckte jag) och hans leende gjorde mig mer och mer kär för varge gång. han var inte världens snyggaste, han var helt okej men det var någonting som gjorde mig kär i honom (ingen aning vad) det var väl pga det sättet han ''hundade'' efter mig i början. sen vart han en dum idiot mot mig, så jag vet inte vad det var jag såg i honom fortfarande.

den andra killen jag var kär i vart helt tvärtemot min första kärlek, han var rätt lugn. jag älskade hur han pratade och han var alltid snäll emot mig, han ringde mig typ 10 gånger på samma dag en gång. vi träffades för att vi hade landställe i samma område, jag hade sett honom och hans två kompisar flera år innan det och inte tänkt på dom riktigt. men sommaren 09 när jag såg honom igen så blev jag lite chockad & han intresserade mig. jag vet inte vad jag såg i honom heller, men han var typ min smak på killar haha.


Kommentarer

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0