Big city life

Haloj! kom hem för några minuter sen. drog till stan och träffade ahlem & camillo. sen drog vi till ett ställe som heter typ playset (som en ungdomsgård i stan) och var med en massa trevligt folk där. & nu kommer det bästa, jag har ju aldrig varit där förr, så medans ahlem stog och typ gjorde en macka eller något, och jag skulle gå till henne. så kollar jag framför mig, och där stog tony, jag började nästan gråta av lycka (för er som inte vet så är tony en utav mina närmsta killkompisar, jag tony isak och jouline var med varandra dag in och dag ut förr, tony är ngn som alltid förstår) vi pratade om gamla minnen och kramades för att de var så kallt, saknat honom.

alex!

tony<3

världens finaste ahlem

Kommentarer

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0