This is not a game of who the fuck are you

Har varit på playset idag med ahlem & träffat andra folk, mycket trevlans, men de fanns inte så mycket att göra denna fredag så jag och ahlem drog hem. så inte särskilt rolig fredag direkt, men de kan vara skönt att inte göra någonting ibland, men tvärtom också!

idag hade jag no prov, sattsar på ig! haha nej men de gick inte särskilt bra, eftersom att biologi aldrig kommer gå in i min hjärna hur mycket jag än försöker så går det inte, nästan pinsamt hur dålig jag är. stackars mig. snart är de sommar, bara någon månad kvar. emelie & kerstin kommer typ hit och det ska bli roligt att umgås med folket på mitt landställe igen haha. tredje sommarn irad!

bild för typ tio minuter sen. haha så här ser man ut efter en dag i skolan stan.


Kommentarer

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0