Några grejer ni kanske inte visste..

Jag är jävligt bollrädd - yes box! enda sen jag var liten och fick en hård pasketboll rakt i huvudet som några biffiga killar råkade pricka in & efter att ha fått en massa bollar i magen så vågar jag knapt gå förbi skolgården när skitungar spelar fotboll, senast idag på idrotten när vi körde någon konstig fotboll så var jag och vanessa i målen och vanessa sprang fram för att fånga bollen men missade den så när den kom emot mig sprang jag ut målet & skrek som en idiot så dom andra gjorde mål:) bra emma!

Jag har svårt att konsentrera mig i skolan - när någonting är tråkigt så kan jag inte konsentrera mig, hur mycket jag en försöker så upptäcker jag alltid mig själv i min egna lilla värld som ser ut typ så här ''hmm vad ska jag göra idag? gud kan inte emelie och kerstin komma till sverige, åh jag vill ha pengar så jag kan göra något kul, jag vill hem och lyssna på musik'' sånt händer hela tiden haha.

Jag har köldallergi - ah jag tror nog ni redan vet det

Jag har blivit ''nerslagen'' eller hur man ska säga av en gubbe i sundbyberg - jajamensan, den 26april 2009 så hände de en massa skit och de slutade med en emma på marken, men tack gode gud så kom min brors kompis som en räddare i nöden hah! men de fallet las ner tyvär & de kändes ungefär som ett slag i magen men men!

Jag pratar för mycket ibland - ibland pratar jag som en galning och märker att ingen lyssnar tillslut.. haha, jag är alltså väldigt pratglad utav mig och skrattar oftast åt mina egna skämt, men folk vekar tycka dom är roliga iallfall haha.

Jag kommer väldigt bra överens med killar - jag har haft väldans många kill bästisar kan man säga, minst lika många som tjejer, fast nu för tiden har jag inte umgåtts så mycket med dom killar som betytt mest för mig, eftersom att en utav mina bästa killkompisar åkte på foster förut så skildes vi åt och nu när han är tillbaka så e de inte riktigt samma grej längre, jaja.

Jag har rätt känslig kropp haha..
- jag har haft njurinflamation typ tusen gånger, sen när jag var liten hade jag urinvägsinfektion typ tusentals gånger, kommer ihåg att matilda sa en gång ''har du ngn gång haft urinvägsinfektion? de e skitjobbigt'' och jag ba eeh ja? haha!

Jag är kort som in i bängan - jag är askort, men om jag ska vara ärlig så har jag växt som in i helvete & skitfort för jag var askort från 6års till slutet av 6:an, sen växte jag rätt fort. när jag var liten sprang jag iväg och grät så fort någon kallade mig kortis, kommer ihåg att några killar mätte sig med mig i 6års, först skrattade jag på låtsas, men när den tredje killen ställt sig och mätt sig mot mig så sprang jag till min lärare och grät som in i helvete.

När jag var liten var mina två framtänder gula - HAH men de var för att jag tog någon medesin eller något sa mamma alltid åt mig, grät alltid också så fort någon kommenterade de men tillslut stog jag på mig och sa ''de e faktiskt min medesin!'' haha;)

men såhär cool e man idag!




Kommentarer

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0