With blood shot eyes I watch you sleeping

har nog ingen speciell ursäkt till att jag inte bloggat, kanske dendär med att jag sovit borta från fredag till idag. de är sant men jag borde skärpa mig, vilket jag ska!

i fredags sov jag i vårberg hos mina bebisar med jouline & mia, vi hade det mycket trevligt ute i vårberg. sen på lördagen stack jag hem & träffade senare matilda på ungdomsgården i sundbyberg (haha) eftersom det inte fanns nåt annat att göra. sen sov jag hemma hos henne, & de gjorde jag igår också. somnade vid två inatt, med en snarkande matilda brevid mig, de var omöjligt att sova. men tillslut så!

Jouline <3

jouline kerstin & mia

haha, mikka & mia

<3

jouline jag & emelie

haha emelie & jag.

jag & jouline

jag & jouline!



Kommentarer

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0