I saw your face through the wine coloured light last night

var på viking line med emelie kerstin & johanna, har inte bloggat pga det. vi hade det roligt på första båten, men sen bytte vi båt i finland när vi skulle tillbaka, & där var de inte lika roligt. menmen trevligt att umgås iaf! sen åkte vi till älta & sov hos johanna.
sen åkte jag hem till min pappa, för att äta middag med hela familjen där, tom med mamma, men nu är jag hemma & vart de ett par timmar. imorgon fyller min bror år, så kommer inte kunna sova ut.

förövrigt så blev mitt hår brunt hos frisören. hon skratta nästan lite åt mig & sa '' ditt hår kommer aldrig bli den färgen som du vill ha,det är helt fel färgat och om de skulle bli det så skulle ditt hår vara så slitet att de skulle vara så fult'' så kom jag & tänka på en tjejs hår i min skola, fin färg, men inte fint hår så nejtack. färgade brunt då, fast hade hellre vart blond. kommer bli de till sommaren!


kerstin

johanna

såhär såg våran frukost ut typ haha!

kerstin & johanna haha!

första båten, emelie & kerstin blev seriöst beroende!

kerstin hun!

haha emelie!

gillar inte kaffe egentligen. suuck!

jag med emelies & kerstins kära systemkamera! haha

båten

''kollaaa vi är i finland'' haha!

andra båten hittade vi samma spel som på båten innan. herregud, där vart dom verkligen
beroende. jag fick adhd haha!



Kommentarer

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0