You love a sinking stone, that will never elope.

har sovit borta sen i torsdags pga 0 blogg!
i torsdags gick jag en lång & tråkig dag i skolan, sen drog jag ahlem kerstin maria & mia hem till mia. sen åkte vi till vårberg så sov jag och maria där, jag och emelie sov i en halvtimma typ, och jag skulle upp klockan sju, och vi somnade halv sju.. haha. jag dog i skolan hela dan kan jag lova.

i fredags så kom emelie ahlem mia och kerstin till min skola. vi drog till stan och var där ett tag, sen till fruängen och sen till vårberg igen. vi var bara hemma hos emelie och kerstin sen kom mikka & angelica och vi körde anden i glaset haha! sen sov jag där & på lördagen satt vi på ett & samma cafe i fyra timmar. mysigt vare! sen sov jag hos matilda.

och idag är det söndag, har spenderat den dagen i vårberg & på samma cafe som igår.

hahah bara för att!









Kommentarer

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0