With danger on my mind I would stand on the line of hope

Kunde inte låta bli att fota den här hos emelie och kerstin, den väcker minnen varige gång jag ser den.

minns ni när jag i somras skrev att jag sovit hos emelie & kerstin en hel helg, vi hade vart vakna hela natten, och kerstin jagade mig och emelie med kniv & den här masken på, vi blev rädda på riktigt, asså på riktigt verkligen, jag hade panik jag glömde bort att de var kerstin bakom masken. hon jaga mig så jag sprang rakt in i väggen en gång, sen stog jag & emelie brevid varandra vid bordet, och kerstin försöker komma efter oss men jag och emelie puttar varandra runt bordet för ingen av oss vill komma nära henne.

har aldrig vart sådär rädd för någon i verkligheten. minne för livet!

Kommentarer

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0