Svar

Svarade på frågorna nu eftersom jag har så jävla tråkigt. ska snart åka & träffa baaaaabe.


vetinte ;o men du älskar mej ellerhur brandman :D:D haha<3
Svar: haha oooofcccc brandman :D<3

hei, nu kommer lite frågor.
1. är du bi eller lesbisk ? :)
2.om du är de, är de c00lt att du liksom vågar vara dig själv. ( de är c00lt annars också såklart xd )
3. hur träffades ni ?! :D
4. vem är din bästa vän ?
5. jag går i din skola & jag går i sexan & är tjej, vet du vem jag är ? hahahah xd
6. allvarligt talat, jag tycker du är f1 ball.
du är typ min idol jaow 8D

Svar:
1. jadu, komplicerat.;)
2. haha tack:D
3. jag & edd? om du menar det så hade jag sett henne i stan ett par gånger;) sen snackade vi på datan och träffades.
4. Miaa lätt
5. jaså vad trevligt:D haha, nep ingen aning, de finns en hel del tjejer i 6:an ;(
6. aw vad sött. tack!<3

åh fyfan, helt ärligt, du får mig att vilja göra som jag vill ! jag önskar att jag var din vän, jag skulle vilja ha en kompis som är som du är. du verkar vara bäst, du kan göra vad du vill det kan inte jag, jag är inte mig själv just nu. bajs. du är bäst även fast jag inte känner dig. så min fråga är typ, hur gör du ?, för att vara den du är, den c00la emma. btw, du är fin.

Svar: åh, hoppas inte de är någon som ogillar mig och driver med mig nu, då skämmer jag ut mig haha!
vad guuulligt sagt! synd att jag inte har en aning om vem du e hoho. vet inte om jag är särskilt cool, men jag tycker att sålänge man är sig själv är man nog den ballaste människan i världen;) & jag vet att de kan vara svårt, been there, men stå upp för dig själv!
åh tack <3


är du lesbisk?

Svar: hoho, jag är tillsammans med en tjej som jag är megasuperdupa kär i, de gör mig väl endå rätt gay? HAH. nej men ärligt, ang min läggning så går det inte att förklara eftersom du & jag antagligen inte känner mig?
mina vänner som känner mig fattar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

då är du ju lesbisk om du är tsm med en tjej vad är problemet ? -.-

2010-05-06 @ 18:11:39
Postat av: emma

HAHA. asså herregud, du känner alltså inte mig eftersom du skriver sådär

2010-05-06 @ 20:26:30
URL: http://turs.blogg.se/
Postat av: nei inte doris, utan gunnar ! 8))

nej, jag driver inte med dig. jag tycker du är asball . :)

2010-05-06 @ 21:38:04
Postat av: emma

haha aw tack:D

2010-05-06 @ 21:43:14
Postat av: Anonym

nej jag känner inte dig o är glad för det , tror inte vi skulle gå så bra ihop. men det är coolt att du är lebb iaf & står för det .

2010-05-07 @ 19:42:32

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0