lista

1. Vad står det i ditt första sms? vet inte än x<3

2. Vem ringde dig senast? mamma

3. Är den 8:e kontakten någon du har ett förflutet med? anna hesten. ja<3
4. Vem är kontakt nr 10?
arne (madde)
5. Vad står det på ditt 22:a sms? aha men kom hit och vänta på honom din bög <3
6. Vad heter kontakt nr 44 på din mobil? fia <3
7. Älskar du konakt nr 20? bris(vi skulle busringa asså) haha nej

8. Är kontakt nr 30 fin ?  devrim, så som han beter sig mot mig nu pallar jag inte svara

9. Har du kysst kontakt nr 33? elin, nej haha:p

10. Vad står det i ditt 19 sms? såg dig springandes nu <3
11.Har du träffat kontakt nr 14 idag? birgitta. haha nej

12. Har du gillat kontakt 4 mer än en vän? alicia haha nedå:)

13. Vad står det i ditt 2 sms? vene <3
14. Vad tycker du om kontakt nr 16? blatte. haha nada

15. Hatar du kontakt nr 32? elin nejdå:D

16. Hur känner du för kontakt nr 31? ekonominytt. jadu, lång historia. han fanns i min mobil,sen blev vi vänner.

17. Vem är kontakt 17 på din mobil & vad tycker du om henne/honom? boobz(emelie gammalt namn) snäll, min tyyffing
18. Vad står det i ditt näst sista sms? okej bra

19. Har du haft sex med kontakt nr 5? Andreas haha nej

20.. Vad står det i ditt 7 sms nerefrån o vem är det i från? hur mår du <3


Kommentarer

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0