Lista cepen

1. Hur ser din drömkille ut, om det bara gäller utseendet?
- haha ärligt, vet int.
2. Har du fått en kyss den närmsta veckan?

- jajamen
3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag?
-  mia& edd
4. Hur lång är du?
-  kortsomfan
5. Vilken är den senaste filmen du sett?
-  2012 typ.
6. Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen:
- hahaha! ja de är vi emma:) lova att du gör den minen nu<3
7. Föredrantar du att ringa eller skicka sms?
- bådafan:)
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
-  skilda :)
9. När såg du senast din mamma?
- några timmarsen.:)
10. Icke godkänt i något ämne?

- jap
11. Mvg i något?
- nej
12. När vaknade du idag?
-  typ halv tio hahaha
13. Vilken är din favoritplats?
-  grönan, stan haha & typ.. jagvet inte
14. vilken plats föredar du minst? 
skolan!
15. Vart  tror du att du befinner dig om tio år?

- tåh, vet inte. fin plats iallafall hoppas jag!
16. Hur stor är din säng?

- normal typ haha:)
17. Vad sover du i?
- typ, mjukisbyxor & tröja. HAHA
18. Hur många kuddar har du i sängen?
-   typ 4 tre eller nåt, orkar inte kolla bak haha
19. Var har du bott/bor?
-  två andra ställen, i näckrosen där jag bor nu -.-
20. Tycker du om kinamat?
- jajamen:D
21. Tycker du om kaffe?
-  nejförfan
22. Vad dricker du helst till frukost?
-  juice typ :D men har aldrig de hemma. sugr.
23. Kan du spela poker?
-  nej haha
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig?
- hmm. ne:p
25. Vill du ha barn?
- vet att jag kommer vilja ha, men jag skulle helst inte vilja ha mig själv som unge, så de borde va jobbigt att va mor haha
26. Kan du några andra språk än svenska?
- Engelska hho
27. Har du någonsin åkt ambulans?

-   näp
28. Föredrar du havet eller en bassäng?
-  havet wtf
29. Vad spenderar du helst pengar på?
- kläder
30. Är du cool?

-   megacool
31. Kan du rulla med tungan?
-  neej:(
32. Vem är den roligaste människan du känner?
- haha vet inte :p
33. Vad har du för ringsingnal?
-  vibbbbb
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
- haha eh va?
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
- lol kollade överallt så kom jag på .. min datastol AHAH (e hos pappa asså)
36. Kan du byta olja på bilen?
- HAHAH. va?
37. Vilken var den senaste boken du läste?
- nån i skolan
38. Vem delade du senast säng med?
edd :D
39. Dansar du i bilen?

- aa duvet. AHHAHA wtf
40. När var du i kyrkan senast?
- så längesen, kommerinte ihåg
41. Hur många hål har du? i öronen?
- tre, hade fler förut:(
42. Har du någon tatuering?
- nupp
43. Gillar du någon just nu?
-  oja!
44. Har du provat droger?
- nej
45. Röka eller snusa?
- röka
46. Har du pojkvän/flickvän?
- ......
47. Vad är ditt mobil nummer?
- de vill du gärna vetA?;)
48. Vad ska du göra ikväll?
- sova hoho plugga med.
49. Har du några syskon?
- yes 2 st
50. Hur mycket pengar har du på din mobil?
- iinga

Kommentarer

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0