hejni

har inte pallat blogga, pga min ångest över att jag inte har en endaste bild att lägga upp.
sen har jag heller inte haft tid.
jaja.

fredag: skola, jättetrevligt verkligen, huh nej. sen efter det träffade jag edd, sen drog vi till kista och kollade på the last song eller nåt sånt där, jag grät buhu. de var bara jag hon & två småbarn i salongen, dom var rätt irriterande. hoho.

lördag: mia kom hit, sen åkte vi till stan, fick träffa världens finaste hanna snabbis, sen drog vi till edd & massa som stog i kö till mayday moshpit eller hur de stavas, så tvinga edd mig följa med in hah åh. sen tvinga hon mig stå där alla moshar(?) också, för isf skulle vi vara tillsammans tills jag blev 103, och om jag inte stog där skulle hon dumpa mig när jag var 33 :(

aja palla.
pussss

Kommentarer

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0