<3


bara för att jag har tråkigt & saknar älskling.


vad heter ni?
: emma & edd:D
hur träffades ni?: såg finis i stan, sen såg jag hennes ec. då börja vi snacka där, sen träffades vi efter bara nån dag :)
hur länge har ni varit tillsammans?: tre veckor imorgon :)
förlovade?: nuppp
bor ni ihop?: ne:(
har ni barn?: nej, men vi ska adoptera en afrikan som ska hete jakombo calle hindersson. den dagen vi gifter oss tar vi edds efternamn hohohoh
har båda körkort?: jaa! skoja, ne
kommer du ihåg er första kyss?: JAA. åh, dagen innan kramades vi mest bara & höll handen hoh, sen smsa vi på kvällen då sa hon att jag hade lovat henne en puss. sen dagen efter så satt vi på sjöberget & höll hand & så kolla vi typ på varann sen puuussades vi. hihi
vem sa "jag älskar dig" först?: jag :)
vem är äldst? edddddd
vem fyller först på året?: Jag!
vem sjunger bäst?:har bara hört henne sjunga med helium :o
håller ni i handen på stan?: ja alltid <3
kände ni varann innan ni blev ihop?: näää :o joo.
vad har ni gemensamt?: långa tungor? HAHA ne men vet inte.
blev du kär i första ögonkastet?: ärligt så lite faktiskt, eller jag blev typ såhära hihihihi . sen dagen efter, gaaah de flög atombomber med känslor på mig.
har ni någon speciell låt?: free falling med john mayer bestämde jag i fredags haha.
har ni gråtit i varandras armar?: njaaa. på bio haha :) eller jag grät iallafall, edd är en tyffing
har ni varit utomlands tillammans?: näe:(
vilket är ert bästa minne?: åh vet inte. men glömmer aldrig hur mys de var när höll hennes hand första gången.
vad gör ni en vanlig vardagskväll?: stan typ, hm vet inte haha:)
ger ni alltid varandra en puss när ni ses?: tusen
bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången?: nej:)
blir du lätt svartsjuk?: nej, ser ingen anledning, litar på edd <3
brukar ni bråka?: nej fifan <3
ringer eller SMS:ar ni mest?: smsar
vilken är hennes finaste kroppsdel?: hela hon är de vackraste jag vet.
brukar nån av er prata i sömnen?: har inte hört henne prata iaf, har sovit så lungt brevid henne hahah.

ser ut som en geek.

Kommentarer

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0