Underground

ska gå till skolan imorgon, måste annars får jag grov ångest, fast jag har fortfarande ont i magen, lite grann. mens jävla hor mens. filåt!

just nu sitter jag & lyssnar på alice med avril, låten är bra fast är inte så stort fan av henne riktigt, mer när jag var liten men hon har bra röst tycker jag. nog om det & nått viktigare. jag måste duscha, haha viktigt! nej men så det får jag göra. 

vet inte vad jag ska skriva om, vet verkligen inte. men jag kan iallafall berätta för er att jag längtar som en idiot till helg, för då är det sen bara en vecka kvar till lov. & bara så ni vet så är det 25 dagar kvar tills jag fyller år! gud jag längtar, jaja. nu ska jag snart duscha. sen vet jag inte, men vi lär höras!

haha anna kommer du ihåg? halloween (stavning?) 08!
kyrkogården vid lötsjön, det var läskigt, så mycket ljus. kommer du ihåg
vad du gjorde sen? HAHAHA!

Kommentarer

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0