tagen ut felicias asgamla blogg!;)

Ta fram mobilen och var ärlig

Har du vart kär i 9?
Birgitta - NEJ haha, en polis ju.

Hur träffades du och 24?
devrim - han började i min skola, fast ja lärde känna honom när jessica var på g med han haha!

Vad pratar du och 35 mest om?
fabian - hahha ingenting heeeeeeelt ärligt-.-

Hur bra kompisar är du och 38?
felicia - feeeelicia e min brandman, (HAH) tar henne som en av mina närmsta iaf<3

Har du kysst 45?
hanna - nej hahaha

När ska du träffa 39 igen?
fulfan (alex w HAH) - aldrig haha


Vad har du och 20 för relation?
denise - uuuuuuum vene:p

Tycker du om 7?
arne (madde) - sjääälvklar!<3

Skulle du göra allt för 12?
blatte - dör för han. skoja nein

När ringde du 34 senast?
erik (pappa) - hmmm. typ i torsdags

Har 17 bra humor?
bästissss (jouline) - oja, fast våran tillsammans e best ;D

Hur mår 15?
bonus (eh)- bonus bra

Går 13 ofta på elverket?
blatte med gul jacka - HAHAHA:D

Skulle du vilja hångla med 27?
elina - ne elina e min vän plus så e jag ju straight:(

Vad vill du göra med 28 om du ser han/hon?
emeli - hälsa ;D

Hur skulle du reagera om 5 kysste dig?
anna hesten - HAHAH anna & jag kysser varann varige dag.. skoja, jag skulle bah eeeh anna nu e du helt ute & cyklar

Kommentarer

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0