shabror

mia sov hos mig från igår till idag. vi träffa folk i stan & sen kolla vi på saw 6 hihi inte så najs. idag fixade vi oss & drog till stan igen och träffa moa & bea. vi gick runt & moa köpte smink & räkna hur många de var med solbrilleeer .  på vintern hah!juste igår när jag & mia skulle hem gick vi igenom gallerian, så kom en kille & bah; ursäkta skulle du säga nåt om jag stal här ifrån? jag bah; ehm vadådå? han bah; ja stal nyss från ditt hjärta. sen han bah; va heter du jag bah; emma han bah; du e väldigt söt HAHA vi skratta på ossför han stog & åt bulle samtidigt.

bilder

mia igåååår. inte dina byxor fellliiiciiia <3

igår, försökte fota natalie (vet itne om de stavas så) fast näej de gick inte hih

sexigt mia sexigt HAH

tänkte ta en snygg ego bild faktiskt fast mia förstörde. HAH nooot

buuus

moa & bea idag, dom ville inte va med påkort höhö

Kommentarer

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0