Mia

DIN BÄSTAVÄN, SVARA OM DU ÄLSKAR HENNE!

Vad heter hon? Mia eksröm
Vad har hon gör hårfärg just nu?  svart :)
Brukar hon färga håret?  svart typ, men rött ska hon färga tror jag i luggen:)
Vilka färger har hon haft? i duno, blont brunt svart tror jag
Vad brukar hon använda för smink? mascara, eyliner (stavning) sen tror jag nått i ansiktet också:)
Vad är erat första minne? hum, har inte känt mia så länge, men de känns som vi känt varann i tusen år. har redan mycket minnen
<3
Var bor hon? fruängen & södertälje :)
När träffades ni? i år
Hur träffades ni? emocore ;)
Vad går hon i för sporter? fotboll
Vad brukar hon göra på helgerna? va med mig, sen vet inte<3
Vad brukar hon göra efter skolan? träffa mig ibland :) & sen iduno
Har ni kramats?  självklart!:D
Har ni pussats? ne faktiskt inte:o
Brukar ni säga att ni älskar varandra?  varige varige dag
Har hon fräknar? tror inte det:o
Har ni kollat på film nån gång? aa ;D
Har ni bråkat nån gång? nej & vi ska aldrig!
Har ni sovit i samma säng? jajamen
Har ni skrattat tills ni gråtit? inte gråtit
Har du sett henne gråta? ne <3
Vad gjorde du då ? har inte sett hon gråta, men isf hade jag tröstat henne & sagt att hon va bäst
Har hon sett dej gråta? näe<3
Vad ska ni göra i sommar? ojmycket! mitt land och sånt:D sommar <3*
Hur länge har ni varit kompisar? inte länge.

Har hon svikit dej nångång? nej<3
Har ni pratat i telefon nångång? jadå
Kommer ni vara kompisar om 10 år? föralltid
Kan du lita på henne? till 100%
Älskar du henne? om jag gör!

hihi, bild mia gjorde till mig<3


Kommentarer
Postat av: lol inte doris utan bertil

vilket lag spelar hon i ? :)



och jag vet att jag är cool ;)

2010-03-23 @ 19:10:06
Postat av: emma

kommer inte ihåg vad det heter :p

2010-03-23 @ 19:48:04
URL: http://turs.blogg.se/
Postat av: Mia din älskling

jag spelar i VBK -västertorps bollklubb vettu :)



aww du e så underbart gullig min bästa lilla emmis pemmis :D!<33333333333333333333333333333333

2010-03-26 @ 19:54:52

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0