hoho

  • jag hatar avokado (stavning) det e mega äckligt, kommer ihåg att madde älskade de, honsatt & åt de medans jag satt där illamående HAHA så fort jag får det i munnen mår jag illa huhu.
  • jag har vart kär i jimmy jansson(AHHA) kommer ihåg på golfängarna en nationaldag så var han där & sjöng, jag stog längst fram & typ drömde mig bort, kommer ihåg att han kolla på mig och sjöng, så lycklig jag var då. tills alla äldre började trängas fram & jag stog där sönderklämd, så fick en vakt bära mig där ifrån tro mig, jag kvävdes asså, i sundbyberg framför jimmy jansson HAH, undra vad som hänt med honom
  • jag har vart nålrädd. förut var jag nålrädd som fan, trodde typ det gav mest smärta hah! i fyran när jag skulle ta stelkrampssprutan så satt jag där i två timmar om inte mer för jag var så jävla rädd, satt & grät i min lärares armar, sen kom mamma hihi & madde min dåvarande vän trösta mig & fick mig våga sen haha! efter att jag piercade läppen vågar jag göra typ vad som helst som har med nålar att göra, tycker typ det är roligt med smärtan, gud va sjukt det låter men japp!
  • mitt starkaste ämne har vart so. jag var grym på so förut asså, i typ femman. fick mest beröm för det på utveckligssamtalen, & nu är jag knapt godkän huh, men jag kämpar verkligen nu.
  • jag får panik när jag kollar skräckfilm haha yup, senast var hemma hos matilda, hon sov & jag låg under täcket & trodde någon skulle döda mig för jag hörde lebbiga ljud efter, jag slet i hennes huvud & skaka det för jag fick sån panik, men hon vakna typ, fast halvsov fortfarande och jag vet inte vad.

Kommentarer

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0