Hemma idag

hemma från skolan idag, orkar inte med den idag faktiskt, eller vem orkar lixom men idag känns att så sämst & orkar inte med skolan buhu, men jag lär väl pigga upp mig till imorgon, eller tom till idag :D
min data var för dålig för sims typ, bajsdata. men min bror victor e så snäll så han låter mig spela de på hans data när han går! thanks.
btw, så bytte jag piercing igår. till den som jag trodde var för liten, eftersom att jag var sämst på piercingar förut. den var liten, men inte för liten, den går & ha. det är med taggar på, tro mig dom är vassa på riktigt haha!

gammal bild asså, vanessa & jag. haha!

Kommentarer
Postat av: aa doris :)

lägg in bild på piercingen!

2010-03-18 @ 15:16:24

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0